Thursday, December 28, 2006

Rest In Peace Carl Blaze, and James Brown

Damn we lost two entertainers, and not counting the others over the entire year.
Carl Blaze was a hard working DJ and was just coming into his own.
James Brown was a living Legend.

Rest In Peace to Both.
moment of silence..
God Bless
you will always be remembered..


Tuesday, December 12, 2006

Graff.. cant forget this part of Hip Hop

Esso from NY on Sucka Free MTV 2

TI Top Back Remix

Monday, December 11, 2006

Dacypha TV.. Episode 1

Cam dissing Nas and Jay

Game Feat Busta Rhymes

Saturday, December 9, 2006

AAlikes They Wanna Murder Me

Lil Scrappy G's Up TV... episode 3

Wendy Williams talking with Nas's baby Momma

Friday, December 8, 2006

Prodigy - NewYork shit

DJ Carl Blaze Shot and Robbed.

This is fucked up shit... God Bless this cat, and I hope he pulls thru.,0,6696379.story?coll=ny-region-apnewyork

1 year of complete HappyBDay

Thats right one year going strong.... always updating always building...

This year has been filled with ups and downs... but we are ending on a high note. Which is a good sign for the new year... We gotta a lot of showcases listed.. so check it out...

shout outs for supporting Dacypha.
Ground Zero Crew.
The East Coast Mafia
Normbeats Mightee Healthy Productions.
Sleeping Dragon Entertainment
Ace of Spades Music Notes Magazine, Radio DJ... doing it big.
Ms.Rose and Will.. OnDaSet Radio
Legacy Starr
My Wife Porsha,,
and God himself...

If I forgot you my bad, thanks for the support..
also thank you all the haters and imitators...
you make it funny to keep shitting on yall...

more content on our blog.. Tru Life, Maino, Jeezy, Luda, JayZ, etc... check that shit out...

Thursday, December 7, 2006

Tru Life Interview

Maino - Rumors Video

Tru Life Destroying DipSet.. Live.. Accapella

Wednesday, December 6, 2006

New Snoop feat BIG, Foxy, Fab, Busta, NateDogg.. Bangaaaa

50 Cent dissing everyone.. especially JayZ




Young Jeezy Rap City Freestyle

New Young Jeezy Bury Me A "G"

Tuesday, December 5, 2006

Em and 50 Interview.. TRL

Em and 50 You Dont Know TRL performance

Why is Em wearing a fur... skratches head... 50 is really influences this guy..lmao
em in a fur.. crazy

JayZ Brooklyn High

JayZ Lost Ones

Monday, December 4, 2006

Lil Scrappy G's Up TV... History of Hip Hop

Lil Scrappy G's Up TV... Intro to a "G"

Saturday, December 2, 2006

Some New Bangers.

New Tracks..
Papoose - 50 Shots

Ghost Feat Redman - Greedy Bitches

Nas - Where are they now

Nas - I Already Know

Kool G Rap feat Rza-Cakes

Raekwon disses new Jigga Album

Friday, December 1, 2006

Clipse and Faith Evans

Ludacris and Mary J. Blige

Thursday, November 30, 2006

LYFE SUX Presents Bad Boy's Ness

LYFE SUX Presents Papoose

LYFE SUX Presents Agular and the AAlikes

Monday, November 27, 2006

Prodigy of Mobb Deep Mac 10 Handle

Sunday, November 26, 2006

2Pac and Biggie Freestyles

Aalikes We Got Room feat. Dead Prez

Jim Jones Purple City Byrdgang

Un Kasa about beef with Shiest Bub

Lloyd Banks (HELP) Video

Thursday, November 23, 2006

Papoose Feat AKON Ghetto Soldier

DaCypha TV.. Check Us Out for New Video Releases.
YouTube Channel

Stop Snitching Video
One of Many to come

King Kong by Jibbs feat Chamillionaire

Courtesy of

Up and Running

Yeah Kid welcome to The blogspot for

I am Mr.13
DaCypha is a website dedicated to Hip Hop and is run
by my team and I. We have forums where you can post your music, poetry, rap, and other forms of expressing. This blog will include news on Hip Hop Culture ex. Rap, Graff, Videos, Fashions, and so on.

Check the site...
Keep up with our blog